لبخندی برای امروز


لبخندی برای امروز  
 
 اگه دیوید بکام اسم پسرش را می ذاشت ایام، صداش می کردند ایام بکام، حال می کرد!

 این کتابای ریاضی آسون ترین مثال هارو خودش حل می کرد بعد دیدین سخت ترین مساله ها رو میذاشت ما حل کنیم ؟!



 طرف می گفت دوست دارم بچه ام پسر باشه که نسل بابام باقی بمونه! انگار باباش ببر مازندرانه...



 اولین بار که تو عمرم تقلب کردم ؛ سال اول ابتدایی ؛ امتحان ریاضی: پیس پیس (خطاب به جلوییم) گردی عدد 9 سمت چپشه یا راستش؟ جلوییم: چپ! من : چپ کدوم طرفه؟!... همچین اسکلایی بودیم ما !



 یه بار با بابام دعوام شد ولی چون امکانات نداشتم نتونستم خواننده بشم بی خیال شدم باهاش آشتی کردم!



 بزرگ ترین اشتباهی که ما آدما در رابطه هامون می کنیم: نیمه می شنویم؛ یک چهارم می فهمیم، هیچی فکر نمی کنیم! و دو برابر واکنش نشون می دیم.



 مردی که فردای روز پدر جوراب پاره پاش باشه، تنهاترین مرد دنیاست !



 بابام هنوز معتقده که چون من همیشه پای اینترنتم پول تلفن زیاد میاد!



 بعضی وقتا وقتی یکی میگه «ببخشید اشتباه کردم» بهتره قبول کنید چون «خوب کردم اشتباه کردم» آپشن بعدیه که بهتون ارایه می ده !



 تو بچگی مون از تکلیف عذاب می کشیدیم الان داریم از بلاتکلیفی عذاب می کشیم !



 به عشق در نگاه اول اعتقاد داری یا یه بار دیگه از جلوت رد شم؟!



 تو امتحانا دنبال این نیستن که ببینن چقدر حالیته، هی می خوان ببینن چی بلد نیستی!



 امسال نمایشگاه کتاب نرفتم. خودم تو خونه سیب زمینی سرخ کردم خوردم!!!




خانومه مهمانداره تو هواپیما بهم گف میخوای بخوابی برات بالش و پتو بیارم؟؟ ، گفتم نع!! برام قصه بگو
قهر کرد رف بیشعور:|
:|



فک کنم همینجوری نرخ آب و برق و گاز و تلفن بالا بره ، با کپی فیش برق خونمون ، بهمون پناهندگی بدن!!!!!



بابام به مامانم اس ام اس عاشقانه فرستاده...الان 2 روزه خونمون دعواست :|
مامانم گیر داده به بابام که این اس ام اس و کی واست فرستاده بوود؟
:|




دیشب که خوب می خوردین
این چی چیه آوردین ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گروه بانوان در مراسم پاتختی در هنگام باز کردن کادو :|




شوهر کیست؟
شوهر کسی است که آشغالارو می ذاره دم در و چنان قیافه ای می گیره انگار همه خونه رو تمیز کرده!!






سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صبحانه، ناهار، شام
قرار نیست که همش احساساتی باشه



آیا میدانستید هم اکنون گدایان شهر نیویورک با پول خردهای ته جیبشان میتوانند بمدت یکماه در هتل داریوش کیش، اقامت خوشی را داشته باشند؟! :|



این کارمندای وزارت امور خارجه دقیقا برای چی حقوق میگیرن !..؟ ما که با هیچ کس در ارتباط نیستیم !!!!!



یادتون میاد یه زمانی یه آهنگ بود میگفت امشب دل من هوس رطب کرده...
الان داشتم به این فکر می‌کردم که اون زمان ظاهراً هلو و اینا تو بورس نبوده احیانا




اینایی که کسی از کاراشون سردرنمیاره،
اینایی که کاراشونو همیشه ساکت و آروم انجام میدن،
اینایی که دلشون نمیاد وقتی که خوابی بیدارت کنن،
اینایی که روزا براشون بی معنی شده و شبا فقط کار میکنن،
اینایی که با دیواره خونه ها یه دنیا خاطره دارن،
اینا رو خیلی زیاد مواظبشون باشید،
این لامصبا دزدن



به بقال سر کوچمون میگم جنگ میشه،میگه نگران نباش. اسراییلو میزنیم،امارات و عربستانم میزنیم! احمق فک کرده پِلی استیشنه و دسته بازی اونا خرابه !!




تبلیغات ماهواره در آینده نزدیک ..
نَگَرانه آیَندیَه طَفلان خویش مَباشید !!
اخذ روادید ،
اَقامت ،
کار ،
تحصیل در بهترین مکتب های کابل و قندهار



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد