راز عشق شقایق

شقایق گفت با خنده ؛ نه تب دارم ، نه بیمارم اگر سرخم چنان آتش ، حدیث دیگری دارم گلی بودم به صحرایی ، نه با این رنگ و زیبایی نبودم آن زمان هرگز ، نشان عشق و شیدایی یکی از روزهایی ، که زمین تب دار و سوزان بود و صحرا در عطش می سوخت ، تمام غنچه ها تشنه و من بی تاب و خشکیده ، تنم در آتشی می سوخت ز ره آمد یکی خسته ، به پایش خار بنشسته و عشق از چهره اش پیدای پیدا بود ز آنچه زیر لب می گفت : شنیدم ، سخت شیدا بود نمی دانم چه بیماری به جان دلبرش افتاده بود ، اما طبیبان گفته بودندش اگر یک شاخه گل آرد ، ازآن نوعی که من بودم بگیرند ریشه اش را ، بسوزانند شود مرهم برای دلبرش ، آندم شفا یابد چنانچه با خودش می گفت ، بسی کوه و بیابان را بسی صحرای سوزان را ، به دنبال گلش بوده و یک دم هم نیاسوده ، که افتاد چشم او ناگه به روی من بدون لحظه ای تردید ، شتابان شد به سوی من به آسانی مرا با ریشه از خاکم جدا کرد و به ره افتاد و او می رفت ، و من در دست او بودم و او هرلحظه سر را رو به بالاها شکر می کرد ، پس از چندی هوا چون کوره آتش ، زمین می سوخت و دیگر داشت در دستش تمام ریشه ام می سوخت به لب هایی که تاول داشت گفت : چه باید کرد؟ در این صحرا که آبی نیست به جانم ، هیچ تابی نیست اگر گل ریشه اش سوزد که وای بر من برای دلبرم ، هرگز دوایی نیست واز این گل که جایی نیست ، خودش هم تشنه بود اما نمی فهمید حالش را ، چنان می رفت و من در دست او بودم ، و حالا من تمام هست او بودم دلم می سوخت ، اما راه پایان کو ؟ نه حتی آب ، نسیمی در بیابان کو ؟ و دیگر داشت در دستش تمام جان من می سوخت که ناگه روی زانوهای خود خم شد ، دگر از صبر او کم شد دلش لبریز ماتم شد ، کمی اندیشه کرد ، آنگه مرا در گوشه ای از آن بیابان کاشت نشست و سینه را با سنگ خارایی زهم بشکافت ، زهم بشکافت اما ! آه صدای قلب او گویی جهان را زیرو رو می کرد زمین و آسمان را پشت و رو می کرد و هر چیزی که هرجا بود ، با غم رو به رو می کرد نمی دانم چه می گویم ؟ به جای آب ، خونش را به من می داد و بر لب های او فریاد بمان ای گل ، که تو تاج سرم هستی دوای دلبرم هستی ، بمان ای گل و من ماندم نشان عشق و شیدایی و با این رنگ و زیبایی و نام من شقایق شد گل همیشه عاشق شد. 

 

 

کتاب شور و عشق زندگی

قیمت : 6,900 تومان
978-600-91910-1-7 : شابک

کتاب شور و عشق زندگی

ویژه خانمها و آقایان

آیا می دانید خوشبختی و سعادت در چیست؟

آیا تا کنون با عشق زندگی کرده اید؟

آیا دوست دارید عشق واقعی را در زندگی تجربه کنید؟

آیا پس از سالها زندگی،تا کنون معنای عشق را فهمیده اید؟

عشق از هر نیرویی در زندگی به مراتب بسیار گسترده تر و پر جاذبه تر است که همه ما می توانیم در زندگی شخصی و اجتماعی خود آنرا به دیگران منعکس کنیم.عشق هرگز آمیزه ای از خصوصیات یا ویژگیهایی نیست که بخواهیم آن را بدست آوریم یا آرزویش را داشته باشیم.عشق منشایی از درون است که انرژی آن بسیار قدرتمندتر از هر نیروی انرژی زایی است اما عشق در عین حال بسیار پرعاطفه و مهربان است.اگر به عشق اجازه جریان در زندگی را بدهید بطور قطع خواهید توانست هر نوع تجربه و برخورد فوق العاده ایی را از معنا و مفهوم زندگی کسب کنید.عشق روزنه ای از امید است که دریچه زندگی را با گرانبهاترین گنجینه های آن بر روی ما می گشاید.تجربه عشق، درست مثل اینست که هدیه ای گرانبها، به خود و دیگران هدیه کرده باشید.

* آغاز عشق ، از شروع پیوند شما با معشوقتان است.
* زمانی که روح ‏هایتان با هم یکی می‏شوند آن گاه می‏توانید با تمام وجود به معشوقتان عشق بورزید.
* در این حال دیگر چیزی به جز عشق در میان شما و معشوقتان وجود نخواهد داشت.
* این حالت پیوند مقدس عشق شما و معشوق است.
* شور و شادمانی واقعی حاصل از عشق ، همین است.

فهرست کتاب :

* مقدمه
بخش اول: عشق جوهری وجودی شما
* مفهوم عشق
* عشق جوهره اصلی شماست
* عطش سیری‏ناپذیری انسان به عشق
* چگونه عشق و شور زندگی را در درون خود شعله‏ ور سازیم؟!
* تعهد پدید آورنده عشق و شور زندگی است
* عشق در برابر بی‏ تفاوتی
* رازی که تمامی کودکان در خصوص عشق می‏دانند
* عشق و تسلیم
* قلب: جایگاه عشق و شور زندگی
بخش دوم: عشق و برقراری روابط صمیمی
* عشق جسمانی
* عشق احساسی - عاطفی
* برای عشق و عاشقی خود وقت صرف کنید
* هرگز منتظر عشق نباشید تا شما را پیدا کند
* چرا حس جستجو و کنکجاوی خود را در دستیابی به عشق ناکام بگذاریم
* رابطه عشق با فداکاری و از خود گذشتگی
* چگونه می‏توانیم عشق و شور زندگی را در خود زنده و پایدار نگه داریم
بخش سوم: زندگی با عشق
* رابطه عشق با کار
* دنیایتان را از پشت دیدگاه عشق نظاره کنید
* به واسطه عشق می‏توانید دنیا را تغییر دهید
* به عشق و شور زندگی‏تان ایمان و باور داشته باشید
* رابطه عشق با جهان هستی
* عشق و موهبتش را با دیگران تقسیم کنید.

روش خرید :1-روی دکمه خرید پستی در بالا و یا پایین صفحه کلیک نمایید.2-فرم مربوطه را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.3-سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.4-آیا راهی ساده تر و مطمئن تر وجود دارد؟
کلیه محصولات دارای پشتیبانی و گارانتی تعویض می باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://talangori.blogsky.com

بسیار زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد