فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی href="http://richgoptr.com/pages/index.php?refid=behnoosh">richgoptr.com fmptr.comgenuineptr.compaypermails.comroyalptr.com
کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا

مترجم سایت

مترجم سایت

تمریناتی برای لاغرشدن پشت کامپیوتر - جوانان
X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

تمریناتی برای لاغرشدن پشت کامپیوتر

یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389

تمریناتی برای لاغرشدن پشت کامپیوتر

اغلب در بین ساعات کاری مان در دفتر چند دقیقه وقت باقی می‌ماند که به خودمان اختصاص دهیم: این زمان فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم کمی عضلات بدن‌مان را شکل بدهیم!
 
این تمرینات را یک بار در هفته، سپس 3 روز در هفته و به تدریج هر روز و هر بار 5 الی 10 دقیقه انجام دهید.پیشنهاد ویژۀ ما برای شما تمرین شماره 1 پشت کامپیوتر پاها باید ثابت و کمر صاف باشد، بازوها را به طور کشیده و موازی یکدیگر به عقب دراز کنید: این تمرین را 3 بار انجام دهید. سپس به تناوب کفل‌های راست و چپ‌تان را منقبض کنید: برای هر یک از کفل ها 8 بار این حرکت را تکرار کنید.تمرین شماره 2 پشت کامپیوترهمیشه پشت کامپیوتر، ماهیچه‌های شکم‌تان را منقبض کنید و تا حد ممکن بالاتنه تان به را به سمت جلو گرد کنید، سپس به آهستگی صاف شوید. این حرکت باید از شکم شروع شود. این تمرین را 3 بار تکرار کنید.تمرین شماره 3 پشت کامپیوترروی صندلی‌تان بنشینید، تا جایی که می‌توانید زمین را با پایتان به عقب برانید (پاهایتان را به زمین فشار دهید)، طی 8 ثانیه این حرکت را 4 بار انجام دهید. همزمان، در حالی که کف دست‌هایتان روبه روی هم هستند، بازوهایتان را به سمت بالا بکشید سپس شانه‌هایتان را به سمت پایین بیاورید.

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما
اگر شرایط کارتان به شکلی است که تمام روز را باید پشت کامپیوتر بنشینید، به طور منظم زمان‌هایی را به ایستادن یا قدم زدن اختصاص دهید، البته باید دقت کنید که حتماً صاف بایستید: این حرکت مانع بی‌حسی و دردهای کمر و پشت می‌شود.